Şartlar & koşullar

Şartlar & koşullar

Dizin:

Madde 1 - Tanımlar
Madde 2 - Şirketin kimliği
Madde 3 - Uygulama kapsamı
Madde 4 - Teklif
Madde 5 - Sözleşme
Madde 6 - Cayma hakkı
Madde 7 - Cayma hakkı durumunda masraflar
Madde 8 - Cayma hakkının hariç tutulması
Madde 9 - Bedel
Madde 10 - Uygunluk ve garanti
Madde 11 - Teslimat ve uygulama
Madde 12 - Devam eden performans sözleşmesi: süre, fesih ve uzatma
Madde 13 - Ödeme
Madde 14 - Şikayet prosedürü
Madde 15 - Anlaşmazlıklar
Madde 16 - Ek veya farklı şartlar

1. Makale - Tanımlar

Bu genel şartlar ve koşullarda kullanılan terimler aşağıdaki şekilde tanımlanmıştır:

  1. Bekleme süresi: Tüketicinin cayma hakkını kullanabileceği süre;
  2. Tüketici: Bir mesleği veya işi gereği hareket etmeyen ve işletmeyle mesafeli bir sözleşme yapan gerçek kişi;
  3. Gün: takvim günü;
  4. Süre işlemi: tedariği ve / veya satın alımı zaman içinde yayılan bir dizi ürün ve / veya hizmetle ilgili bir mesafeli sözleşme;
  5. Dayanıklı ortam: Tüketicinin veya işletmenin kendisine sağlanan bilgileri, gelecekte danışmanın ve bilgilerin değiştirilmeden çoğaltılmasının mümkün olacağı bir şekilde saklanmasına olanak tanıyan herhangi bir depolama aygıtı.
  6. Cayma hakkı: Tüketicinin - bekleme süresi içinde - mesafeli sözleşmeden çekilme imkanı;
  7. Model formu: işletmenin tüketiciye sunduğu ve tüketicinin cayma hakkını kullanmak istediğinde doldurabileceği model form;
  8. girişim: uzaktan tüketicilere ürün ve / veya hizmet sunan gerçek veya tüzel kişi;
  9. Mesafeli sözleşme: bir veya daha fazla uzaktan iletişim aracının kullanılmasıyla işletme için organize bir sistem çerçevesinde yapılan bir sözleşme
  10. Uzaktan iletişim teknolojisi: Tüketici ve işletme aynı yerde aynı anda buluşmadan bir sözleşme yapmak için kullanılabilecek anlamına gelir.
  11. Şartlar ve Koşullar: işletmenin bu genel Hüküm ve Koşulları.

2. Madde - Teşebbüsün kimliği

BricksDirect B.V.
Elskensakker 30
5571 SK Bergeijk
Hollanda

Telefon numarası: +31 (0) 497 337145
E-posta adresi: info@bricksdirect.com

EURO ödemeleri:
IBAN: NL20RABO0157845079
BIC: RABONL2U

EURO olmayan ödemeler:
IBAN: LT243250069022214753
BIC: REVOLT21

Hollanda Ticaret Odası numarası: 82350078
Hollanda KDV numarası: NL862429523B01
OSS kayıt numarası: NL862429523B01
Avrupa EORI numarası: NL862429523
Birleşik Krallık EORI numarası: GB075264014000
Norveç VOEC numarası: 2059924
İsviçre KDV numarası: CHE-198017361

3. Madde - Uygulamanın kapsamı

  1. Bu Hüküm ve Koşullar, işletmenin her teklifi ve işletme ile tüketici arasındaki herhangi bir mesafeli anlaşma veya sipariş için geçerlidir.
  2. Mesafeli anlaşma imzalanmadan önce, bu Hüküm ve Koşulların metni, tüketici tarafından dayanıklı bir veri taşıyıcısında kolayca saklanabilecek şekilde tüketiciye sunulacaktır. Bu makul bir şekilde mümkün değilse, mesafeli sözleşme imzalanmadan önce işletme, sözleşmenin incelenebileceğini ve tüketicinin talebi üzerine ücretsiz olarak gönderileceğini belirtecektir
  3. Mesafeli sözleşme elektronik ortamda, bir önceki paragrafa bakılmaksızın ve mesafeli sözleşme yapılmadan önce imzalanmışsa, bu Hüküm ve Koşulların metni, tüketicinin kolayca saklayabileceği şekilde elektronik yollarla tüketiciye sunulabilir onları dayanıklı bir ortamda. Bu makul bir şekilde mümkün değilse, mesafeli sözleşme imzalanmadan önce, Şartlar ve Koşulların elektronik yollarla nerede bulunabileceği ve tüketicinin talebi üzerine elektronik yollarla veya başka bir şekilde ücretsiz olarak gönderileceği belirtilecektir.
  4. Bu Hüküm ve Koşullara ek olarak, belirli ürün veya hizmet koşulları geçerlidir, ikinci ve üçüncü paragraflar gerekli değişiklikler yapılarak uygulanır ve tüketici, hüküm ve koşulların çelişmesi durumunda, her zaman en uygun olan ilgili hükme başvurabilir. ona.
  5. Bu koşulların bir veya daha fazla hükmü tamamen veya kısmen geçersiz hale geldiğinde veya yok edildiğinde, anlaşma ve bu Hüküm ve Koşulların geri kalanı ve ilgili hüküm, mümkün olduğunca orijinali kapsayan bir hükümle değiştirilecektir.
  6. Bu Şartlar ve Koşullara tabi olmayan durumlar, bu hüküm ve koşulların "ruhu" çerçevesinde değerlendirilmelidir.
  7. Şartlar ve Koşullarımızın e veya daha fazla hükmünün yorumlanması veya içeriğiyle ilgili eksiklik ve netlik, bu Şartlar ve Koşulların "özüne" açıklanmalıdır.

4. Madde - Teklif

  1. Bir teklif sınırlı bir süreye veya koşullara tabiyse, bu açıkça belirtilecektir.
  2. Web mağazasındaki teklif zorunlu değildir. İşletme, teklifi değiştirme ve uyarlama hakkına sahiptir.
  3. Teklif, sunulan ürünlerin / hizmetlerin eksiksiz ve doğru bir açıklamasını içerir. Açıklama, teklifin mümkün olduğunca tüketici tarafından uygun bir şekilde değerlendirilmesi için yeterince ayrıntılıdır. İşletme illüstrasyonlar kullanıyorsa, bunlar sunulan ürünlerin / hizmetlerin gerçek bir yansımasıdır.
  4. Teklifteki tüm resimler, özellikler ve veriler gösterge niteliğindedir ve sözleşmenin tazminine veya feshine yol açamaz.
  5. Her teklif, tüketicinin teklifi kabul ederken hangi hakların ve yükümlülüklerin dahil olduğunu açıkça belirten bilgiler içerecektir. Bu özellikle aşağıdakilerle ilgilidir:
    • Avrupa Birliği, Lihtenştayn, Norveç, Birleşik Krallık ve İsviçre içindeki teslimatlar için vergi dahil fiyat; Avrupa Birliği, Lihtenştayn, Norveç, Birleşik Krallık ve İsviçre dışındaki teslimatlar için vergi hariç fiyat;
    • tüm gönderim maliyetlerinin yüksekliği;
    • sözleşmenin nasıl sonuçlandırılacağı ve bunun hangi eylemleri gerektireceği;
    • cayma hakkının geçerli olup olmadığı;
    • sözleşme veya siparişin ödeme, teslimat ve ifasına ilişkin düzenlemeler;
    • teklifi kabul etmek için son tarih veya işletmenin teklif edilen fiyatı garanti ettiği süre;
    • mesafeli iletişim araçlarının kullanım maliyeti, kullanılan iletişim araçları için temel ücret dışında bir temelde hesaplanıyorsa, uzaktan iletişim ücreti;
    • sözleşmenin imzalandıktan sonra yapılıp yapılmadığı ve öyleyse tüketicinin ona nasıl danışabileceği;
    • tüketicinin sözleşme kapsamında verilen bilgileri, sözleşmenin imzalanmasından önce düzeltebileceği yol;
    • Felemenkçenin yanı sıra diğer diller de bir anlaşma girilebilir;
    • Kuruluşun uyması gereken Davranış Kuralları ve tüketicinin Davranış Kurallarını dijital olarak bulabileceği talimatlar;
    • Bir süreli işlemin mesafe sözleşmesinin minimum süresi.

5. Madde - Anlaşmanın imzalanması

  1. Sözleşme, tüketicinin teklifi kabul ettiği ve ilgili koşullara uyduğu zaman akdedilen bu maddenin 4. fıkrası hükümlerine tabidir.
  2. Tüketici teklifi elektronik olarak kabul etmişse, siparişin teslim alındığını gecikmeden elektronik yollarla teyit eder. Sipariş, işletme tarafından onaylanmadığı sürece, tüketici sözleşmeyi ücretsiz olarak feshedebilir veya iptal edebilir.
  3. Sözleşme elektronik olarak imzalanmışsa, işletme, verilerin elektronik aktarımını güvence altına almak için uygun teknik ve organizasyonel önlemleri alacak ve güvenli bir Web ortamı sağlayacaktır. Tüketici elektronik olarak ödeme yapabiliyorsa, işletme uygun güvenlik önlemlerini alacaktır.
  4. İşletme, yasal çerçeveler dahilinde, tüketicinin ödeme yükümlülüklerini yerine getirme kabiliyetinin yanı sıra mesafeli sözleşmenin sorumlu bir şekilde sonuçlandırılması için önemli olan gerçekleri ve faktörleri sorgulayabilir. Bu araştırmaya dayalı olarak işletmenin iyi nedenleri varsa, sözleşmeye girmezse, bir siparişi reddetme veya özel koşullar talep etme hakkına sahiptir.
  5. İşletme, ürün veya hizmete aşağıdaki bilgileri yazılı olarak veya tüketicinin bunları erişilebilir ve dayanıklı bir ortamda saklayabileceği şekilde ekleyecektir:
    a. işletmenin faaliyet gösterdiği yerin adresi;
    b. Tüketicinin cayma hakkını hangi koşullarda ve ne şekilde kullanabileceği veya cayma hakkının hariç tutulmasına ilişkin açık bir açıklama;
    c. mevcut satış sonrası hizmet ve garantiler hakkında bilgi;
    d. İşletmenin, sözleşmenin uygulanmasından önce tüketiciye bu verileri vermemiş olması durumu hariç, kaydedilen bu verilerin 4. maddesinin 3. paragrafındaki koşullar;
    e. Sözleşmenin süresi bir yıldan fazla ise veya belirsiz bir süre için sözleşmeyi feshetme gereksinimleri.
  6. Bir süreli işlem durumunda, önceki paragraf yalnızca ilk teslimat için geçerlidir.
  7. Herhangi bir anlaşma veya sipariş, ürünlerin yeterli kullanılabilirliği koşuluyla girilir.

6. Madde - Cayma hakkı

Ürünlerin teslimi:

  1. Satın alma durumunda, tüketici herhangi bir sebep göstermeksizin sözleşmeyi 14 gün süreyle feshetme imkanına sahiptir. Bu süre, tüm ürünlerin tüketicinin veya tüketicinin ilan ettiği temsilcinin eline geçmesini takip eden gün başlar.
  2. Düşünme süresi boyunca tüketici, ürünü ve ambalajı özenle kullanmalıdır. Ürünü saklamak isteyip istemediğini değerlendirmek için ürünü yalnızca gerektiği ölçüde ambalajından çıkaracak veya kullanacaktır. Cayma hakkını kullanırsa, ürünü ve makul bir şekilde mümkünse - orijinal haliyle ve ambalajı işletme tarafından sağlanan makul ve açık talimatlara uygun olarak işletmeye iade ettirecektir.
  3. Tüketici, cayma hakkını kullanmak isterse, tüm ürünleri teslim aldıktan sonra 14 gün içinde bunu işletmeye bildirmekle yükümlüdür. Tüketici bunu standart form aracılığıyla yapabilir. Tüketici, cayma hakkını kullanmak istediğini ifade ettikten sonra 14 gün içinde ürünü işletmeye iade eder. Tüketici, ürünlerin zamanında iade edildiğini, örneğin bir posta teslim kanıtı ile kanıtlamalıdır.
  4. Tüketici, bu maddenin 2. ve 3. fıkralarında belirtilen yasal sürenin sonunda cayma hakkını kullanmak istediğini belirtmemişse veya ürünü işletmeye iade etmemişse, satış bir gerçektir. .
  5. Hizmetlerin teslimi:
    1. Tüketici, hizmet sunarken sözleşmeyi imzaladıktan sonra 14 gün içinde herhangi bir sebep göstermeksizin sözleşmeyi feshedebilir.
    2. Cayma hakkını kullanmak için tüketici, işletme tarafından sağlanan makul ve açık talimatlara uygun olarak işletmeyi bilgilendirecektir.

Madde 7 - Cayma hakkı durumunda masraflar

  1. Tüketici, cayma hakkını kullanırsa, iade masrafları tamamen tüketiciye aittir.
  2. Tüketici bir meblağ ödemişse, işletme, tüketicinin hakkını kullanmak istediğini ifade ettikten sonraki 14 gün içinde meblağın tamamının tüketiciye iade edilmesini sağlayacaktır. Tüketici, teslim edilen malların iade edildiğini, örneğin bir posta teslim belgesi ile kanıtlamalıdır

8. Madde - Cayma hakkının hariç tutulması

  1. İşletme, tüketicinin cayma hakkını bu maddenin 2. ve 3. fıkralarında belirtilen ölçüde hariç tutabilir. Cayma hakkının hariç tutulması, ancak teşebbüs bunu teklifte açıkça belirtmesi halinde, en azından anlaşmanın imzalanması için geçerli olacaktır.
  2. Cayma hakkının hariç tutulması yalnızca ürünler için mümkündür:
    a. İşletmenin tüketicinin şartnamelerine uygun olarak oluşturduğu;
    b. Doğası gereği açıkça kişiseldir;
    c. Doğası gereği iade edilemez;
    d. Hızla bozulan veya mutlak hale gelen;
    e. Fiyatı, işletmenin etkisinin olmadığı finansal piyasada dalgalanmalara maruz kalan;
    f. Bireysel gazete ve dergiler için;
    g. Tüketicinin mührü kırdığı ses ve video kayıtları ile bilgisayar yazılımı için;
    h. Mühürlenmiş ve tüketicinin mührü kıran hijyen ürünleri.
  3. Cayma hakkının dışlanması yalnızca hizmetler için mümkündür:
    a. belirli bir tarihte veya belirli bir dönemde gerçekleştirilmesi gereken konaklama, ulaşım, restoran veya dinlence hakkında;
    b. Tüketicinin açık rızası ile teslimata ara verme süresi dolmadan başlanan hizmetler,
    c. Bahis ve piyangolar.

9. Madde - Fiyat

  1. Teklifte belirtilen dönemde, KDV oranlarındaki değişikliklerden kaynaklanan fiyat değişiklikleri dışında, sunulan ürün / hizmetlerin fiyatlarında artış olmaz.
  2. Önceki paragrafın aksine işletme, fiyatları finansal piyasada işletmenin kontrolü dışındaki dalgalanmalara tabi olan ürünleri değişken fiyatlarla sunabilir. Bu dalgalanmalar ve herhangi bir fiyatın değişken olması teklifte belirtilecektir.
  3. Sözleşmenin imzalanmasından sonraki 3 ay içinde fiyat artışlarına, yalnızca yasal düzenlemelerin veya şartların bir sonucu olması durumunda izin verilir.
  4. Fiyat artışlarına, sözleşmenin imzalanmasından 3 ay sonra, ancak işletmeyle önceden kararlaştırılması halinde izin verilir ve:
    a. yasal düzenlemelerin veya hükümlerin sonucudur; veya
    b. Tüketici, fiyat artışlarının yürürlüğe girdiği gün sözleşmeyi feshetme yetkisine sahiptir.
  5. Ürün veya hizmet teklifinde belirtilen fiyatlara Avrupa Birliği, Lihtenştayn, Norveç, Birleşik Krallık ve İsviçre içinde nakliye için KDV dahildir, ürün veya hizmet teklifinde belirtilen fiyatlara Avrupa Birliği, Lihtenştayn, Norveç dışına nakliye için KDV dahil değildir. , Birleşik Krallık ve İsviçre.
  6. Tüm fiyatlar baskı hatalarına tabidir. İşletme, baskı hatalarından sorumlu değildir. Yanlış baskılarla
  7. İşletme, ürünü yanlış fiyata göre teslim etmek zorunda değildir.

Madde 10 - Uygunluk ve garanti

  1. İşletme, ürün ve / veya hizmetlerin sözleşmeyi, teklifte belirtilen özellikleri, makul güvenilirlik ve / veya kullanılabilirlik gereksinimlerini ve sözleşmenin imzalandığı tarihte mevcut yasal hüküm ve / veya Hükümet'i karşıladığını garanti eder. düzenlemeler. İşletmeler, mutabık kaldıkları takdirde ürünün normal kullanım dışında kullanıma uygun olduğunu da belirtirler.
  2. İşletme, üretici veya ithalatçı tarafından sağlanan bir garanti, yasal hakları değiştirmez ve tüketicinin teşebbüsle yapılan anlaşma kapsamında iddia edebileceği iddiaları.
  3. Teslim edilen kusurlar veya yanlış ürünler, teslimattan sonra X gün / hafta içinde işletmelere yazılı olarak bildirilmelidir. Ürünlerin iadesi orijinal ambalajında ​​ve yeni haliyle yapılmalıdır.
  4. İşletmenin garanti süresi fabrika garanti süresine karşılık gelir. İşletme, ürünlerin tüketici tarafından her bir uygulama için nihai uygunluğundan veya ürünlerin kullanımına veya uygulamasına ilişkin herhangi bir tavsiyeden sorumlu değildir.
  5. Aşağıdaki durumlarda garanti geçerli değildir:
    • Teslim edilen malların üçüncü şahıslar ve / veya tüketici tarafından onarılmış ve / veya değiştirilmiş olması;
    • Teslim edilen malların olağandışı koşullara maruz kalması veya başka bir şekilde dikkatsizce veya işletmenin talimatlarına ve / veya ambalajın üzerindeki talimatlara aykırı muamele görmesi.
    • Tamamen veya kısmen aşağılık, Hükümet'in kullanılan malzemelerin niteliği veya kalitesi hakkında sorduğu veya soracağı kuralların sonucudur.

Madde 11 - Teslimat ve yürütme emri

  1. İşletme, siparişlerin ve hizmetlerin alınması ve yürütülmesi ve / veya teslimi sırasında mümkün olan en büyük özeni gösterecektir.
  2. Teslimat yeri, tüketicinin işletmeye bildirmiş olduğu adrestir.
  3. Müşteri daha uzun bir teslimat süresine uyulmasına izin vermediği sürece, kabul edilen siparişler derhal ancak sipariş mesajından en geç 30 gün sonra gönderilecektir. Teslimat gecikirse veya bir sipariş yapılmazsa veya kısmen yerine getirilirse, tüketici bir mesaj alacak ve sözleşmeyi cezasız feshetme hakkına sahip olacaktır.
  4. Tüm teslimat süreleri gösterge niteliğindedir. Bir sürenin aşılması tüketicilere tazminat hakkı vermez.
  5. Bu maddenin 3. fıkrası uyarınca fesih durumunda, işletme, tüketicinin ödemiş olduğu tutarı mümkün olan en kısa sürede, ancak feshin üzerinden en geç 14 gün sonra iade edecektir.
  6. Sipariş edilen bir ürünün teslimatının imkansız olduğu anlaşılırsa, işletme bir yedek ürün sağlamaya çalışacaktır. En geç teslimat yapıldığında yedek bir ürünün teslim edildiği bildirilecektir. İkame maddelerde cayma hakkı göz ardı edilemez. Herhangi bir iade sevkiyatının masrafları işletme tarafından karşılanacaktır.
  7. Aksi açıkça kararlaştırılmadıkça, hasar ve / veya ürünlerin kaybolma riski tüketiciye teslim anına kadar işletmeye aittir. Sipariş tüketiciye bir kez sunulduğunda işletmenin teslim yükümlülüğü yerine getirilir.

Madde 12 - Süre işlemleri: süre, iptal ve yenileme

İptal

  1. Tüketici, ürünlerin düzenli teslimatını (elektrik dahil) kapsayan belirsiz bir süre için bir sözleşme yapmışsa, herhangi bir zamanda geçerli fesih kuralları uyarınca ve en fazla bir ay önceden bildirimde bulunarak sözleşmeyi feshedebilir.
  2. Ürünlerin (elektrik dahil) veya hizmetlerin düzenli teslimatına kadar uzanan belirli bir süre için sözleşme yapmış olan tüketici, belirli bir süre sonunda sözleşmeyi geçerli fesih kuralları uyarınca ve bir aylık ihbar.
    • Tüketici, önceki paragraflarda belirtilen sözleşmeler için şunları yapabilir:
    • feshedebilir ve belirli bir süre içinde veya belirli bir süre içinde iptalle sınırlı kalmayacaktır;
    • en azından kendisi tarafından girildiği şekilde iptal edin;
    • işletmenin kendisi için öngördüğü şekilde aynı bildirim süresine kadar iptal edin.

Yenileme

  1. Ürünlerin (elektrik dahil) veya hizmetlerin düzenli teslimatına kadar uzanan belirli bir süre için sözleşme yapmış olan tüketici, belirli bir süre için otomatik olarak uzatılamaz veya yenilenemez.
  2. Önceki paragrafa bakılmaksızın, belirli bir süre için akdedilen ve günlük veya haftalık gazete ve dergilerin düzenli dağıtımına kadar uzanan bir sözleşme, tüketicinin yapma imkânına sahip olması halinde, en fazla üç aylık belirli bir süre için zımnen yenilenebilir. Uzatma süresi sonunda uzatılmış sözleşmeyi bir ay önceden bildirmekle iptal eder.
  3. Ürünlerin (elektrik dahil) veya hizmetlerin düzenli teslimatını kapsayan belirli bir süre için bir sözleşme, ancak tüketicinin herhangi bir zamanda en fazla bir ay önceden bildirimde bulunarak iptal edebilmesi halinde belirsiz bir süre için uzatılabilir. bir anlaşma ile en fazla üç aylık bildirim, normal, ancak ayda bir defadan daha kısa süreli, günlük, haftalık ve dergi dağıtımı.
  4. Gazete, haftalık veya dergi denemesinin veya tanıtımının (deneme veya tanıtım aboneliği) dağıtımına kadar uzanan belirli bir süre için bir sözleşme otomatik olarak sona erecek ve deneme veya tanıtımdan sonra otomatik olarak devam etmeyecektir.

Süre

  1. Bir yıldan uzun süreli sözleşmeler, makul ve adil olması kararlaştırılan süreden önce feshedilmesine itiraz olmadıkça, herhangi bir zamanda bir yıldan sonra ve en fazla bir aylık bildirimle iptal edilebilir.

13. Madde - Ödeme

  1. Aksi kararlaştırılmadığı sürece, tüketicinin borçlu olduğu meblağlar, 6'ncı maddenin 1. fıkrası hariç, bekleme süresinden sonraki 7 iş günü içinde ödenmelidir. Tüketici sözleşmenin onayını aldıktan sonra 7 iş günü içinde ödenir.
  2. Tüketicinin, işletmeye sağlanan veya belirtilen ödeme verilerindeki yanlışlıkları gecikme olmaksızın bildirme yükümlülüğü vardır.
  3. Yasal sınırlamalara tabi ödeme yapılmaması durumunda, işletme, makul masrafları tüketiciye avans etme hakkına sahiptir.

14. Madde - Şikayet prosedürü

  1. İşletmenin bir şikayet prosedürü vardır ve şikayetleri şikayet prosedürünü doldurarak ele alır.
  2. Sözleşmenin veya bir siparişin ifasıyla ilgili şikayetler tam ve net bir şekilde tanımlanmalı ve tüketicinin kusurları bulmasından sonraki 7 gün içinde işletmeye iletilmelidir.
  3. Şikayetler, alındığı tarihten itibaren 14 gün içinde ele alınır. Bir şikayet daha uzun işlem süresi gerektiriyorsa, işletme 14 gün içinde bir alındı ​​mesajı ve tüketicinin ne zaman daha ayrıntılı bir cevap bekleyebileceğinin bir göstergesi ile cevap verecektir.
  4. Şikayet ortak istişare ile çözülemezse, anlaşmazlık çözümüne açık bir anlaşmazlık ortaya çıkar.
  5. Ortak danışmada çözülemeyen şikayetlerle, tüketici Stichting WebwinkelKeur (www.webwinkelkeur.nl) ile iletişim kurma olanağına sahiptir. Stichting WebwinkelKeur ücretsiz olarak aracılık edecektir. Arabuluculuktan sonra çözüm bulunamazsa, tüketicinin şikayeti Stichting GeschilOnline'a iletme imkanı vardır, Stichting GeschilOnline'ın kararı bağlayıcıdır. Tüketici ve işletme bu bağlayıcı karara katılır. Bir uyuşmazlığın tahkime sunulması ücretsiz değildir. Tüketici tahkim masraflarını ödemek zorundadır. Ayrıca, AB'de yaşayan sakinler, mahkeme dışı bir çözüme ulaşmak için Avrupa Uyuşmazlık çözümü platformunu şikayette bulunmak için kullanabilir. Bu platforma http://ec.europa.eu/odr adresinden ulaşılabilir, ancak önce Stichting WebwinkelKeur ile iletişime geçmenizi tavsiye ederiz.
  6. İşletmeler yazılı olarak aksini belirtmedikçe, şikayette bulunmak, yükümlülüklerini yerine getirmesini askıya almaz.
  7. Tüketici şikayetinin temeli sağlamsa, işletmenin teslim edilen ürünleri ücretsiz olarak değiştirme veya onarma imkanı vardır.

Madde 15 - Anlaşmazlıklar

  1. Tüketici yurtdışında yaşıyor olsa bile, her türlü anlaşmazlık, anlaşma ve sipariş için Hollanda yasaları münhasıran geçerli olacaktır.
  2. Viyana Satış Sözleşmesi geçerli olmayacaktır.

Madde 16 - Ek veya farklı terimler

Bu genel şartlar ve koşullardan kaynaklanan ek istisnalar, tüketicinin zararına olmamalı ve yazılı olarak veya tüketici tarafından dayanıklı bir ortamda erişilebilir bir şekilde saklanabilecek şekilde kaydedilmelidir.